Czas realizacji dostawy
Wysyłka zamówień złożonych w naszym sklepie odbywa się tylko i wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej.
Towary dostępne na magazynie - dostarczamy w czasie od 24 godzin do 7 dni roboczych licząc od momentu potwierdzenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty na koncie.
Towary dostępne na zamówienie - dostarczamy w czasie 14 dni od momentu potwierdzenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty na koncie.
Na całość czasu realizacji składa się czas skompletowania zamówienia oraz czas na dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
Wszystkie paczki są fachowo zabezpieczamy folią bąbelkową przed uszkodzeniami w transporcie, jak również przed niepożądanym otwarciem przez osoby trzecie (taśma firmowa).
Jeśli przy odbiorze Klient zauważy, że folia lub taśma zabezpieczająca są uszkodzone - ma prawo do spisania protokołu szkodowego dostępnego bezpośrednio u kuriera dostarczającego paczkę.
Koszty wysyłki
Zamówione towary wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL, RABEN, INPOST (paczkomaty) - w zależności od gabarytów przesyłki.
Koszty wysyłki zależą od całkowitej wagi zamówienia oraz gabarytów wysyłanych przedmiotów i naliczane są wg schematu:
CENNIK PRZESYŁKI KURIERSKIEJ STANDARDOWEJ
(zawierającej elementy o wadze nie przekraczającej 30kg):
waga/ilość paczek | przedpłata (przelew) | pobranie |
0-30 kg (1 paczka) | 17,90 zł | 22,90 zł |
31-60 kg (2 paczki) | 35,80 zł | 40,80 zł |
61-90 kg (3 paczki) | 53,70 zł | 58,70 zł |
Maksymalna waga łączna paczek standardowej wynosi 120 kg (4 paczki) - po przekroczeniu tej ilości wysyłka odbywa się wg cennika przesyłek niestandardowych (szczegóły poniżej)
CENNIK PRZESYŁKI KURIERSKIEJ NIESTANDARDOWEJ
(zawierającej elementy o wadze powyżej 30kg):
waga / ilość paczek | przedpłata (przelew) | pobranie |
do 49 kg (1 paczka) | 45,90 zł | 50,90 zł |
50-1000 kg (1 paleta) | 269,00 zł | 274,00 zł |
powyżej 2000 kg | 390,00 zł | 395,00 zł |
CENNIK PRZESYŁKI INPOST
(paczkomaty):
waga/ilość paczek | przedpłata (przelew) |
0-10 kg (1 paczka) | 15,90 zł |
*Wszystkie ceny podane są w PLN (złotych polskich).
Na przesyłce oprócz danych adresowych Klienta umieszczony jest nr kontaktowy odbiorcy, który może zostać użyty przez kuriera do skontaktowania się z klientem by omówić szczegóły dostawy (czas, miejsce).
W momencie wysłania paczki Klient zostaje poinformowany mailem o szczegółach nadania (nazwa kuriera, nr listu przewozowego, kontakt z biurem obsługi).
Po odebraniu przesyłki, Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. Jeżeli towar został uszkodzony w transporcie, wraz z kurierem prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz skontaktowanie się z obsługą sklepu.