Wybierz oddział

 

REKLAMACJE:

WSZYSTKIE REKLAMACJE ROZPATRUJEMY ZGODNIE Z NASZYM REGULAMINEM SKLEPU I Z POWSZECHNIE OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA, W SZCZEGÓLNOŚCI:

 

  1. Uszkodzenia w transporcie

 

Nasze paczki staramy się należycie zabezpieczać przed uszkodzeniami w transporcie (do pakowania używamy folii bąbelkowej, kartonowych opakowań, folii stretch i taśmy firmowej). Niemniej, czasami najlepsze zabezpieczenia paczki nie zapobiegają uszkodzeniom powstałym podczas transportu.

Jeżeli po dostarczeniu przesyłki okazało się, że towar został uszkodzony w transporcie prosimy o zgłoszenie tego faktu firmie transportowej oraz obsłudze sklepu wysyłając wiadomość na adres e-mail*: reklamacje@kwant.net.pl dołączając:

- numer zamówienia

- dane zamawiającego

- protokół szkodowy podpisany przez Kuriera doręczającego (kurier na wniosek odbiorcy ma obowiązek spisać protokół do 10 dni od momentu dostarczenia paczki)

Po otrzymaniu takiego zgłoszenia obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą z pełną informacją o procedurze reklamacyjnej.

  1. Wadliwy towar

 

Dokładamy starań, aby towar, który oferujemy, był w pełni sprawnym produktem przeznaczonym do użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi (w warunkach jego przeznaczenia).

 

Zgłoszenia przyjmujemy zgodnie z Regulaminem Sklepu (do pobrania TUTAJ).

 

Jeśli jesteś Konsumentem możesz reklamować towar, zgodnie z naszymi procedurami określonymi w Regulaminie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i nie dotyczą Ciebie przepisy o ochronie Konsumentów, to dołożymy starań, aby pomóc Ci w działaniach z producentem zakupionego produktu, zgodnie z gwarancją producenta, jednakże nie będąc producentem oferowanych przez nas produktów nie odpowiadamy za działania czy też zaniechania producentów ani też za ich rozpatrzenie zgłoszonych przez Ciebie żądań(naszych dostawców).

Jeśli stwierdziłeś/łaś, że produkt dostarczony przez nas posiada wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe w procesie produkcji daj nam znać na adres e-mail*: reklamacje@kwant.net.pl podając:

- numer zamówienia

- dane zamawiającego

- dokładny opis usterki

Lub wypełnij i odeślij do nas formularz reklamacyjny dostępny jest tutaj.

Gdy otrzymamy zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą z pełną informacją na temat możliwej procedury wymiany / naprawy towaru.

 

  1. Braki / pomyłki w dostawie

 

Jeśli po otwarciu przesyłki stwierdziłeś braki w dostawie, lub część elementów została pomylona – prosimy o niezwłoczną informację zwrotną na adres e-mail*: reklamacje@kwant.net.pl

zawierającą:

- numer zamówienia

- dane zamawiającego

- dokładny opis pomyłki (kod towaru - powinno być: / jest: )

Obsługa sklepu, po weryfikacji stanów magazynowych, odpowie na zgłoszenie z pełną informacją na temat procedury reklamacyjnej.

Do wszystkich sytuacji powyżej stosuje się jedną wspólną zasadę: pełna informacja od Ciebie na temat usterki, dołączony protokół reklamacyjny / protokół szkodowy znacznie przyśpieszają proces reklamacji.

Wszelkie spory staramy się rozwiązywać polubownie, z korzyścią dla obu stron.

*Możliwe jest również zgłoszenie reklamacji tradycyjną formą pisemną na adres:

 

Kwant Hurtownie Elektryczne

Ul. Marii Drozd 9

33-100 Tarnów

Z dopiskiem: „reklamacja”

 

 

ZWROTY:

Jeśli jesteś Konsumentem:

- Zgodnie z prawem, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego dostarczenia.

- Jeśli okazało się, że towar nie spełnia Twoich wymagań prosimy o wysłanie do nas informacji, w terminie 14 dni od jego dostarczenia, o odstąpieniu od umowy. Informację można przesłać na adres e-mail: hurtownia@kwant.net.pl lub listownie na adres:

 

Kwant Hurtownie Elektryczne

Ul. Marii Drozd 9

33-100 Tarnów

Z dopiskiem: „odstąpienie od umowy”

 

W przypadku odstąpienia od umowy musisz zwrócić nam towar (nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia),zwracany towar bardzo prosimy o dostarczenie na adres powyżej – dołączając do paczki krótką informację z Twoimi danymi oraz numerem konta bankowego.

Wypełniony i dołączony do paczki formularz odstąpienia od umowy (dostępny tutaj -> pobierz pdf ) znacznie przyśpieszy procedurę zwrotu.

Dołączenie do zwracanego towaru formularza odstąpienia od umowy ułatwi nam znacznie identyfikację i proces zwrotu kwoty za zamówiony towar.

Pamiętaj, że zwrot kosztów obejmuje TYLKO koszt towaru + koszt wysyłki towaru do Ciebie (czyli kwotę jaką poniosłeś przy zamówieniu towaru).

Zgodnie z Art. 34 par. 2 Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 z póź zm. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)

„Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.”

Koszt odesłania zwracanego towaru do nas niestety nie będzie zwracany.

Jeśli nie jesteś Konsumentem: nie masz uprawnień do zwrotu towaru, ale jeśli masz pytania skontaktuj się z nami pod adresem e mail: reklamacje@kwant.net.pl lub telefonicznie +48 14 621 04 70 dołożymy starań, aby Ci pomóc.

 

Pracujemy

pn.-pt. 8:00 - 16:00

Realizacja zamówień:
+48 14 621 04 70bok@kwant.net.pl
O nasOddziałyStrefa PracownikaKwantAppKontakt

Nagrody
Nagroda diamenty miesięcznika Forbes 2022
Logistyka
Logo DPD
Logo DHL
features.logistics.imagesAlt.inpot
Logo Raben
Płatności
Logo PayU
Logo Blik

Kontakt

Pracujemy

pn.-pt. 8:00 - 16:00

Realizacja zamówień:

Pracujemy

pn.-pt. 8:00 - 16:00

Realizacja zamówień:

O firmie

Nagrody
Nagroda diamenty miesięcznika Forbes 2022
Logistyka
Logo DPD
Logo DHL
features.logistics.imagesAlt.inpot
Logo Raben
Płatności
Logo PayU
Logo Blik

Ważne informacje

Nagrody
Nagroda diamenty miesięcznika Forbes 2022
Logistyka
Logo DPD
Logo DHL
features.logistics.imagesAlt.inpot
Logo Raben
Płatności
Logo PayU
Logo Blik

Copyright (c) 2024 Kwant Hurtownie elektryczne Sp. z o.o.

Wersja 1.1.16a