REKLAMACJE:
WSZYSTKIE REKLAMACJE ROZPATRUJEMY ZGODNIE Z NASZYM REGULAMINEM SKLEPU I Z POWSZECHNIE OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA, W SZCZEGÓLNOŚCI:
Nasze paczki staramy się należycie zabezpieczać przed uszkodzeniami w transporcie (do pakowania używamy folii bąbelkowej, kartonowych opakowań, folii stretch i taśmy firmowej). Niemniej, czasami najlepsze zabezpieczenia paczki nie zapobiegają uszkodzeniom powstałym podczas transportu.
Jeżeli po dostarczeniu przesyłki okazało się, że towar został uszkodzony w transporcie prosimy o zgłoszenie tego faktu firmie transportowej oraz obsłudze sklepu wysyłając wiadomość na adres e-mail*: reklamacje@kwant.net.pl dołączając:
- numer zamówienia
- dane zamawiającego
- protokół szkodowy podpisany przez Kuriera doręczającego (kurier na wniosek odbiorcy ma obowiązek spisać protokół do 10 dni od momentu dostarczenia paczki)
Po otrzymaniu takiego zgłoszenia obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą z pełną informacją o procedurze reklamacyjnej.
Dokładamy starań, aby towar, który oferujemy, był w pełni sprawnym produktem przeznaczonym do użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi (w warunkach jego przeznaczenia).
Zgłoszenia przyjmujemy zgodnie z Regulaminem Sklepu (do pobrania TUTAJ).
Jeśli jesteś Konsumentem możesz reklamować towar, zgodnie z naszymi procedurami określonymi w Regulaminie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i nie dotyczą Ciebie przepisy o ochronie Konsumentów, to dołożymy starań, aby pomóc Ci w działaniach z producentem zakupionego produktu, zgodnie z gwarancją producenta, jednakże nie będąc producentem oferowanych przez nas produktów nie odpowiadamy za działania czy też zaniechania producentów ani też za ich rozpatrzenie zgłoszonych przez Ciebie żądań(naszych dostawców).
Jeśli stwierdziłeś/łaś, że produkt dostarczony przez nas posiada wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe w procesie produkcji daj nam znać na adres e-mail*: reklamacje@kwant.net.pl podając:
- numer zamówienia
- dane zamawiającego
- dokładny opis usterki
Lub wypełnij i odeślij do nas formularz reklamacyjny dostępny jest tutaj.
Gdy otrzymamy zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą z pełną informacją na temat możliwej procedury wymiany / naprawy towaru.
Jeśli po otwarciu przesyłki stwierdziłeś braki w dostawie, lub część elementów została pomylona – prosimy o niezwłoczną informację zwrotną na adres e-mail*: reklamacje@kwant.net.pl
zawierającą:
- numer zamówienia
- dane zamawiającego
- dokładny opis pomyłki (kod towaru - powinno być: / jest: )
Obsługa sklepu, po weryfikacji stanów magazynowych, odpowie na zgłoszenie z pełną informacją na temat procedury reklamacyjnej.
Do wszystkich sytuacji powyżej stosuje się jedną wspólną zasadę: pełna informacja od Ciebie na temat usterki, dołączony protokół reklamacyjny / protokół szkodowy znacznie przyśpieszają proces reklamacji.
Wszelkie spory staramy się rozwiązywać polubownie, z korzyścią dla obu stron.
*Możliwe jest również zgłoszenie reklamacji tradycyjną formą pisemną na adres:
Kwant Hurtownie Elektryczne
Ul. Marii Drozd 9
33-100 Tarnów
Z dopiskiem: „reklamacja”
ZWROTY:
Jeśli jesteś Konsumentem:
- Zgodnie z prawem, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego dostarczenia.
- Jeśli okazało się, że towar nie spełnia Twoich wymagań prosimy o wysłanie do nas informacji, w terminie 14 dni od jego dostarczenia, o odstąpieniu od umowy. Informację można przesłać na adres e-mail: hurtownia@kwant.net.pl lub listownie na adres:
Kwant Hurtownie Elektryczne
Ul. Marii Drozd 9
33-100 Tarnów
Z dopiskiem: „odstąpienie od umowy”
W przypadku odstąpienia od umowy musisz zwrócić nam towar (nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia),zwracany towar bardzo prosimy o dostarczenie na adres powyżej – dołączając do paczki krótką informację z Twoimi danymi oraz numerem konta bankowego.
Wypełniony i dołączony do paczki formularz odstąpienia od umowy (dostępny tutaj -> pobierz pdf ) znacznie przyśpieszy procedurę zwrotu.
Dołączenie do zwracanego towaru formularza odstąpienia od umowy ułatwi nam znacznie identyfikację i proces zwrotu kwoty za zamówiony towar.
Pamiętaj, że zwrot kosztów obejmuje TYLKO koszt towaru + koszt wysyłki towaru do Ciebie (czyli kwotę jaką poniosłeś przy zamówieniu towaru).
Zgodnie z Art. 34 par. 2 Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 z póź zm. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
„Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.”
Koszt odesłania zwracanego towaru do nas niestety nie będzie zwracany.
Jeśli nie jesteś Konsumentem: nie masz uprawnień do zwrotu towaru, ale jeśli masz pytania skontaktuj się z nami pod adresem e mail: reklamacje@kwant.net.pl lub telefonicznie +48 14 621 04 70 dołożymy starań, aby Ci pomóc.